De ce scriu?

Caut un raspuns... de fapt viata mea e formata din multe intrebari si m-am gandit ca daca le-as scrie poate as gasi mai usor raspunsuri. Si acum caut raspunsuri la intrebari privind aceasta pagina... de ce am deschis aceasta pagina? Ce imi doresc sa scriu aici? Despre ce? Are vreo tema principala sau un subiect interesant?
Pai nu stiu... cam asta imi spune mintea mea care observ ca este blocata...
De ce m-am apucat de scris? La aceasta intrebare cred ca am un raspuns. Acum multi ani am avut un blog care, uimitor, era si citit. Eram destul de activa si imi veneau mai usor cuvintele si ideile despre ce as fi putut scrie. Cred ca si acum ar veni daca as avea timpul necesar sa stau sa le asez frumos in pagina. De exemplu, momentul in care scriu aceste randuri este de fapt ora 04 dimineata cand toti din casa dorm (toti insemnand in primul rand bebelina) si astfel am timp pentru mine si gandurile mele.
De fapt as vrea sa fie o pagina despre nimic si despre toate. Despre nimicul si totul care ma inconjoara. Despre ideile mele bune sau rele. Despre gandurile mele bune sau mai putin bune. Dar apoi ma gandesc... daca nu o sa imi placa ce gandesc? Sau poate voi fi prea constienta de ce gandesc si se va schimba ceva in viata.
Mi se pare ca in momentul in care incepi sa scrii totul este evident, totul este expus. Nu mai ai cum sa dai undo, cum sa stergi, cum sa ascunzi anumite lucruri. Si uneori mi-e frica sa spun, sa scriu, sa ma expun...
Asa ca momentan scriu doar pentru mine. Un fel de jurnal digital, ca doar traim in era digitala... Daca voi face cunoscuta aceasta pagina... inca ma mai gandesc...
Scriu penteu mine, pentru a gasi o oportunitate de a ma organiza, de a ma descarca de prea multe ganduri sau doar pentru a avea un moment din zi, sau noapte, doar al meu... nu are nici o logica... dar, dupa cum ar spune sotul meu “eu nu sunt logica”...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?