Ce urmeaza dupa o extractie...

Offf dintii... offf dintii...
Pentru cine ma cunoaste, stie cat urasc, efectiv urasc sa merg la stomatolog. Poate am ramas cu niste sechele din copilarie sau pur si simplu nu-mi plac dintii. Indiferent care ar fi motivul, urasc sa merg la stomatolog. Din aceasta cauza, aman cat pot momentul asezarii pe scaunul torturii😕 lucru care se simte pe dantura mea.
Dinti urati, strambi nu am, cu exceptia unuia care a fost ciobit cu un sambure de maslina. Adica, ii spal zilnic, nu beau foarte fierbinte sau foarte rece, nu mananc lucruri foarte tari, am grija de ei... ce vor mai mult de la mine?
Dar iata ca ultimele saptamani m-au fortat sa ajung la medicul stomatolog si mai mult de atat, imprejurarea a facut ca eu sa raman fara doua maselute 😞
Extractia in sine nu a fost traumatizanta, sunt un pacient cuminte, nu tip, nu fac urat, rabd pana la final. Dupa interventie ma exteriorizez acasa. 18 minute a fost nevoie pentru ca doctorul chirurg sa ma “scape” de o masea de minte si de o masea cu problemute ce nu puteau fi altfel reparate.
Insa, dupa aceste 18 minute am suferit o saptamana. Am luat pastile de durere, ultra mega forte, ca pe bomboane, 17 “bomboane” in 6 zile. Si asta, cand chiar nu mai rezistam. Dureri, stari de nervozitate, rabdare putina, sprancene incruntate, lipsa de chef de nimic. Si pe langa asta, m-am umflat rau de tot.
Las cateva poze pentru posteritate.
Azi, dupa 11zile de la interventie nu sunt recuperata de tot, dar e spre bine.
Copii, luati aminte! Spalati-va pe dinti si aveti mare grija de ei. Nu se merita durerile de dinti/masele pentru 5 minute in plus pe zi cat ia un spalat sanatos. 😁 Cred ca mi-am speriat nepotii saptamana trecuta cand m-au vazut dupa interventie 😂





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?