Studenta... din nou

Acum 4 ani, in gandurile mele exista o idee cum ca eu, ca angajat, am niste drepturi care nu imi sunt indeplinite, din punct de vedere legal... Avand ceva experienta cu legislatia (in general) si stiind cat poate fi de interpretata, m-am gandit ca un curs de resurse umane m-ar lamuri... zis si facut. In februarie 2015 m-am inscris la un curs de Inspector resurse umane, neavand habar ca ma voi indragosti de acest domeniu si ca voi ajunge chiar sa profesez in aceasta directie. 
Astfel ca am, deja, 3 ani de experienta si sunt intr-o continua dezvoltare. Bineinteles, 3 ani nu reprezinta cine stie ce experienta, dar este un inceput promitator. 
Studiile mele de licenta sunt in Management, insa, anul acesta m-am gandit si decis sa urmez un master in resurse umane. Astfel, ca in prezent sunt studenta in anul I la Masterul Managementul si dezvoltarea resurselor umane. 
Astept cu nerabdare ziua de 01 Octombrie si de participarea la cursuri si seminarii, atat cat imi va permite timpul si Nadia. Insa, pasesc cu incredere in aceasta noua etapa si din nou in studentie. 
Ca orice tocilar caruia ii place sa stie de dinainte ce materii va studia si cu ce se mananca, am cautat planul de invatamant pentru primul an si abia astept primele ore de curs. Probabil vor fi multe proiecte si cu siguranta vor fi multe informatii noi si de actualitate. Asta ca sa ma mentin la suprafata in aceasta “vacanta” petrecuta cu Nadia si sa nu fiu complet pe alta lume cand ma voi reintoarce la munca. 
Adevarul este ca simteam deja ca ma indepartez de aceasta parte, nemaiavand contact direct cu domeniul, iar pentru mine, faptul ca voi avea din nou un program si ceva de facut, sau mai bine zis, altceva de facut va fi ca un moment de aer curat. 
Sa ai acelasi program zilnic, trezit, pregatit mic dejun, schimbat, plimbat, pregatit pranz, adormit, plimbat, pregatit cina, schimbat, adormit bebe, te face sa uiti un pic de tine si de job. 
Deja am calculat programul lui Vlad pentru primele saptamani de facultate, sa pot sa ajung la toate orele, macar la inceput 😉. 
V-am zis ca sunt tocilara. 😁 Mereu avem cate ceva de invatat, iar daca iti place ceea ce faci, sa te dezvolti si sa te perfectionezi in domeniu nu inseamna pierdere de timp...
Deci... studenta... din nou... 😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?