10 lucruri despre mine

Imi doresc sa scriu mai des. Doar ca, oricat de multe idei as avea, nu gasesc mereu timpul sau momentul sa le transpun in scris... cum ar fi aceasta postare, ma gandesc la ea de cateva ore bune si tot imi repet in minte subiectul sa nu il uit ☺️

Deci, iata 10 lucruri despre mine pe care nu le stie multa lume: 

1. In clasa a II-a am aparut in ziar, nu mai stiu exact care, dar am articolul undeva in casa. Subiectul articolului facea referire la faptul ca parintii suht cei care trebuie sa plateasca pentru coronite si pentru cadourile premiantilor, pentru ca scoala nu le ofera nimic acestora. Da, am fost premianta in primii patru ani de scoala. 😎 Apoi am ajuns la realitate. 
2. In clasa a IV-a am cantat la flaut pe scena Teatrului National din Iasi. Cativa elevi din corul clasei am avut un moment unic cu ocazia zilelor scolii ale Scolii “Titu Maiorescu” din Iasi. 
3. Am un defect la degetul inelar de la mana dreapta, mai exact la unghie. Cand aveam 4 ani, aproape mi-am pierdut unghia degetului in masina de tocat carne. Zic aproape, pentru ca inca am unghia, doar arata un pic diferit. 
4. In prima zi de scoala din clasa a V-a aproape am fost calcata de o masina, recunosc din cauza mea. Dar atunci am inteles importanta asigurarii din ambele parti in momentul traversarii unei strazi. Cam tarziu, stiu. 😂
5. Am obiceiul de a desena cand vorbesc la telefon, iar dupa terminarea convorbirii termin desenele si le dau nume. Da, desene abstracte si neintelese. Mi s-a sugerat sa discut cu un psiholog despre ele. No, I’m not crazy. Just different. 🤪
6. Am vazut serialul Friends (cu toate episoadele) de 25 de ori. Da, am o obsesie cu acest serial. Chiar si dupa 25 de ori de vazut finalul, tot plang la el. Adica  “I got off the plane...” - cum sa nu plangi? Z😭🥰
7. Inainte sa intru in operatie pentru a o naste pe Nadia 🥰🥰, cantarul indica 99,90 kg. Nu ma laud, dar e reala cifra. Desi, asistenta de pe tura, a rotunjit la 100 kg in dosarul meu. Oricum nimic nu mai conta atunci. Si da, acum am mai putin. 😉
8. Mi-e foarte frica de intuneric. (Asta nu e chiar ceva nestiut de cei din jur), insa nu multa stie ca uneori in intuneric am senzatia ca exista o mana care ma urmareste pe langa pat. 😳
9. Sunt innebunita dupa make-up si fashion, am zeci de poze/fotografii salvate pe telefon si laptop si pe orice alt device, dar tot imi ia o gramada sa ma decid la hainele pe care sa le achizitionez/port. 👗
10. Ma inspaimanta gandul ca la un moment dat voi muri. E atat de minunata viata si tot ceea ce ma inconjoara, incat as vrea sa traiesc la infinit.
11. Ma atasez atat de usor de oameni, de lucruri, dar foarte greu ma detasez de acestea. (Al 11-lea este gratis).

Pupici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?