Vacanta Humor

Prima noastra vacanta cu bebe... 
Nu am fost foarte departe caci nu stiam cum va fi pe drum, dar bebe a fost cuminte... na, atat cat poate un bebe de 8+++ sa fie de cuminte 😊
Am ales cu doua saptamani inainte cazarea si anume Pensiunea Andreea Manastirea Humor. E la 5 minute de mers pe jos fata de Manastirea Humor. O cazare unde am mancat, am dormit, am dansat si ne-am jucat, iar copiii au avut un loc perfect pentru alergat, tobogane, balansoare, teren fotbal si consumat energia 😂
Iar cei mici, Nadia si Fabi, s-au bucurat de aerul curat de munte in bratele atator neamuri... noroc ca am luat marsupi-ul cu mine, ca ini omoram bratele 😁 iar bebe Nadia a reusit foarte bine sa se odihneasca asa 🥰
Nu am facut mare lucru, bine, nici vacanta nu a fost foarte lunga, dar a fost relaxant si eu una m-am unplut cu putina energie 😁
Am prins vreme frumoasa, soare din plin si am creat amintiri alaturi de familia noastra numeroasa. 
Si mai ales, ne-am bucurat sa o sarbatorim pe bica la munte in vacanta 😁 Sa ne traiesti, bica!!!
Iata cateva poze cu noi in prima noastra vacanta! 🥰😁










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?