A doua oara in 9 luni...

Astazi am iesit pentru a doua oara in ultimele 9 luni singuri in oras, la o bere/suc/mancare...  Singuri, ma refer fara Nadia, caci am fost impreuna cu prietenii... 4 ore fara bebe Nadia... 
Prima data cand am iesit fara Nadia, avea undeva la 5 luni si a fost cam trist pentru ea, a plans mult. Nici mie nu mi-a fost prea bine. Iesim la film, doar noi doi, 3 ore de film. Mult si nici nu m-a dat pe spate macar. Ma durea spatele, fundul, amortizem, ma gandeam numai la ce face bebe oare..
Dar astazi, a fost super, eliberator. Nici nu mi-am dat seama cum au trecut cele 4 ore. 😁 Bineinteles ca am vorbit si despre ea, dar mi-a placut senzatia de a nu trebui sa te plimbi in timp ce ceilalti stau la masa, sau de a te apleca mereu dupa diferite obiecte, de a sta pur si simplu la aer, la un suc doar tu si sotul tau. Si restul oamenilor. 😌
Vremuri simple mai erau odata 😂
Nu mi-am dat seama cat aveam nevoie de o pauza. Si nu, nu e pauza de la a fi mama. E o pauza pentru tine, pentru relatia ta. Iar pauza este bine venita si pentru bebe, desi la inceput plange ca nu te vede si te cheama, dar faptul ca stam mereu impreuna (adica noi doua chiar stam mereu impreuna, acasa, la masa, la somn, la cumpataruri, la plimbare, mereu) va face foarte dificila trecerea la mami cu serviciu si bebe cu bica acasa... asa ca, vor mai fi astfel de iesiri pentru a se obisnui bebe cu alte persoane.

O sambata minunata cu oameni dragi. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?