Primii mei ardei umpluti

Astazi a fost prima data cand am facut ardei umpluti. Vroiam sa fac ceva de mancare din care sa ii dau si Nadiei la pranz. Incerc sa o obisnuiesc cu mancare normala, nu doar piureuri din legume. Mare bucatareasa nu-s, chiar deloc, dar din cand in cand incerc si eu. Sa ii fac cu piept de pui? Cu carne de porc?
Stau minute intregi pe site-uri de mancare pentru bebelusi, BLW, imi notez zeci de retete, planuri de meniuri , liste de cumparaturi si parca tot degeaba ma simt si cand se apropie ora pranzului... habar nu am ce sa ii dau... 😳
Dar astazi, m-am trezit cu gandul ca fac ardei umpluti. Vorbisem deja de ieri cu mama mea ca astazi merg in piata cu ea. Cred ca e a doua oara cand fac piata (sambata dimineata, ca o gospodina) in ultimii nici nu mai stiu cati ani, spre rusinea mea. Desi imi place foarte mult sa fac piata... forfota din piata, babute peste babute, sacose pline, legume cat vezi cu ochii, care mai de care mai frumoase. Tot imi spun sa imi fac un obicei din asta, dar e greu tare cu trezitul dimineata. In orice dimineata. De fapt, e greu cu mobilizatul dimineata, caci Nadia e de cele mai multe ori matinala rau (gen 6.30-7.00).
Uimitor, astazi s-a trezit la 8.35. Iar eu am reusit si m-am mobilizat in asa fel incat la 9.05 m-am urcat in masina, via piata. I-am pregatit chiar si micul dejun sa il pape cu tati. Deci, cred ca e vorba de cat de tare este dorinta de a face un lucru. Dorinta... Vointa...
Anyway, am reusit sa fac piata. Am cumparat ardei gras, morcov, patrunjel, pastarnac, ceapa, cartofi, verdeturi, dovlecei, ardei kapia, rosii 🥰 si o bucata de pulpa de porc.
La ora 11.40 m-am apucat de ardei. 😳 am gasit o reteta pe internet (eu asa functionez, desi am reviste, caiete cu retete). Si, din trei retete combinate am reusit si am pus ardeii umpluti la fiert. Pentru Nadia am facut un ardei si un dovlecel fara sare, caci are doar 9 luni. 😊
E logic ca muream de foame. Ma tot uitam la ceas, au trecut 10 minute, 30 minute, o ora... Cand sunt gata? Oare?
La 14.30 am reusit si noi si am luat pranzul. Am mancat fierbinte. Nu conta. 😆
Am calcat stramb, caci sunt la ziua de amidon, dar sper ca maine cantarul sa nu fie foarte suparat pe mine...
Mi-a iesit o mancare buna. Si lui Vlad i-a placut. Ieiii!!! 😉 Si Nadia a papat. Ieii!!!
Am reusit sa fac rapid o poza si apoi la ghiftuit. 😁 .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?