Intr-o continua dieta

Profit de faptul ca Nadia doarme si scriu despre unele ganduri din mintea mea complicata.
De ani de zile ma lupt cu cateva kilograme in plus. Cateva fiind putin spus, fiind vorba de vreo 10-15 kg. Nici inainte de sarcina nu am fost slaba, dar dupa nastere nu mi-a placut deloc de mine. Din fericire, in 5 luni ajunsesem la aceeasi greutate de dinainte de a ramane insarcinata. 
Anul trecut ma apucasem de sport. Imi luasem chiar antrenor personal. Am reusit sa fac o luna, s-au vazut ub pic rezultate. Dar, dupa ce am platit cea de-a doua luna, am aflat ca voi fi mamica. Astfel ca, s-a pus pe pauza sportul. Si mancatul cat de cat sanatos si au aparut poftele. 9 luni de sarcina am visat doar dulce. Am mancat prajituri si macaroane cu branza pentru o viata 😂
Dupa ce am inceput diversificarea, am zis ca e momentul sa faca si mami o diversificare 😂 asa ca am hotarat sa incep dieta rina. Bineinteles, a functionat o saptamana. In mai, am contactat un program online de trainer personal, cu plan alimentar, cu exercitii. Bani dati pe alimente, seminte peste seminte, alimente pe care nu le mananc in mod uzual. A functionat 3 saptamani. Dar sport nu am reusit sa fac. S-a vazut ca in aceste 3 saptamani am reusit sa slabesx 3 kg. Dar am mancat fara paine, fara gustari cu ciocolata si am reusit o saptamana sa nu mananc nimic dulce, nici sucuri, nici prajituri nimic. Dar cat sa reziste un om fara dulciuri? 😳
In continuare cantarul arata cu 8 in fata. 😩 ingrozitor...  
Acum doua saptamani, m-am suparat si am inceput din nou rina intr-o miercuri. Nu am mai asteptat ziua de luni, ci am decis ca maine, de maine incercam iar. Vad ca ma tin cat de cat, chiar si la munte am incercat sa mananc corespunzator. Pana acum kilogramele se dau duse de pe mine frumos. Am reusit sa slabesc 2 kilograme jumatate. Eu sunt multumita. Azi, dupa cum am spus in postul anterior, am mancat ardei umpluti cu carne si smantana in ziua de amidon, dar imi asum greseala, caci miroseau minunat 😂 vedem maine dimineata cat de tare e suparat cantarul. 
Imi place dieta aceasta caci mananci multe fructe, iar vara e ideal sa mananci dimineata pepene rosu si/sau galben. Si e mai delicios cand mananc impreuna cu Nadia si ne mozolim pana la coate 😁
Sper sa reusesc macar sa scad pana la 75 de kg, desi visul meu e sa am iar sub 70... trebuie vointa si sa nu mai cedez ispitelor. 
Si sa imi lipesc undeva o poza cu mine cand m-am simtit cel mai bine in corpul meu sa stiu ca pot fi si altfel decat pufosica. 😁
Am sa mai revin asupra subiectului...
Maine e zi de carbo... paste!!! Yummm!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?