Animalutele mele... crosetate!

Sunt mandra sa spun ca stiu sa crosetez. Acum multi, multi ani, bunica m-a invatat sa crosetez si sa lucrez cu andrelele. Si, fara nici un fel de modestie, chiar m-am priceput. Stiu ca am facut cateva floricele crosetate si la o papusa i-am facut un cardigan (asa se spune acum) si o pereche de pantaloni si o caciulita. Cu rosu, bineinteles!!!

Am ramas insarcinata si vroiam neaparat sa fac ceva pentru bebe Nadia sa ii ramana amintire “asta e de la mama, de dinainte sa ma nasc”, va zice ea nepotilor ei 😁

Asa ca, mi-am cumparat croset, ceva lanita-acryl si da-i search pe Pinterest (ca gasesti acolo ce vrei si ce nu vrei, dar salvezi ca odata si odata iti va folosi la ceva). Si am gasit zeci, nu zeci, mii, milioane de idei de crosetat pentru bebelina mea minunata!!!!! Dar voi vorbi alta data despre ce i-am crosetat cu drag si cu iubire!! ♥️

Si in cautarile mele, am gasit animalute crosetate!!! O minunatie! Si am facut o girafa, neterminata caci saracuta, are cateva (multe) defecte 😬 Apoi, am facut o maimutica... foarte simpatica...  Precizez acum ca mai toate au cate un defect... eu le zic “semnatura mea” 🥴😂

Tocmai am primit prima mea comanda. Toata lumea imi spunea sa ma apuc sa fac si sa le vand. Dar am emotii, tocmai pentru ca toate au “semnatura mea”... dar sper sa reusesc sa le fac din ce in ce mai bine si mai frumoase, penteu ca am niste modele SUPERBE pe care abia astept sa le crosetez.

Va arat mai jos, animalutele mele... crosetate!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?