Viata de mamica


Recunosc, imi lipseste viata mea de dinainte de Nadia. Imi lipseste sa fiu eu pe primul loc, sa fac ce vreau, cand vreau, cum vreau. Sa ies la plimbare cand vreau sau mai ales fara sa am de ales daca o iau pe Nadia cu mine sau am cu cine sa o las acasa. Sa imi fac planuri in functie de mine si de Vlad. Sa dorm cat vreau, cand vreau. Mai ales, sa dorm in bratele lui Vlad.

Sunt una din mamicile care a decis sa doarma cu bebe, oricat de mult si de tare am sustinut inainte de a naste ca eu nu, dar NU voi face asa ceva. 😂 ce stiam eu atunci era doar teorie, cu practica e totul altfel. Si de cele mai multe ori, ne dan un pupic de noapte buna si apoi ne intoarcem spate in spate si adormim bustean. Bine, pana cineva decide sa se trezeasca sau sa caute “suzeta”. 

Nu stiu decand nu am mai vazut pana la sfarsit emisiunile pe care le urmaream. Pai ce sa fac daca ele se termina dupa ora 22? Am momente cand nu ma prinde treaza ora 21.30 😁 Recunosc ca am uirmarit niste seriale, iar eu daca nu vad sezon dupa sezon in 2-3 zile nu ma simt bine. Si da, m-a prins si ora 3 noaptea ca sa mai vad un episod si inca unu si inca unu. Dar am regretat amarnic apoi. 😂 

Mi-e dor sa ma imbrac cum vreau fara sa ma gandesc daca imi iau bluza/rochia nu stiu care voi putea sa alaptez bebelina? 

Imi lupseste sa ma duc la job. Sincer, mi-e dor de rutina zilnica. Trezit la ora fixa, imbracat de munca, plecat spre serviciu, 8 ore la birou, venit inapoi acasa la aceeasi ora zilnic (aproximativ)  si relaxat. Si acum avem o rutina, asta e clar, doar ca e putin diferita. Trezit la cat vrea mandruta, schimbat pampers/haine bebe, pregatit micul dejun pentru bebe si mami, chinuit bebe sa manance (in zilele in care nu are chef), mami mancat mic dejun cu rapiditate, jucat cu bebe, adormit bebe la “suzeta” pe care a inceput sa o muste 😞, stat langa bebe cat doarme ca altfel se trezeste, pregatit pranz, hranit domnisoara, jucat, alintat, poate iar dormit si numai bine vine ora cinei (o gramada de mancare, o gramada de timp petrecut facand de mancare, si mai ales de gandit si stabilit ce este de facut de mancare). Si intr-un final de adormit bebe pt noaptea care a venit. Rutina rutina, dar nu e mereu in totalitate aceeasi. Iar pentru cineva care este antitalent in bucatarie si intr-o totala lipsa de inspiratie/creativitate este un chin pentru mine gatitul... 

Mi-e dor sa merg la cumparaturi si sa intru prima data la haine de femei si nu la cele pentru bebelusi. 

Imi lipseste iesitul cu sotul meu, la un film, la o pizza, la plimbare de mana, fara sa fie o mana pe carut, ci doar sa ne tinem noi de mana...

Iubesc viata mea de acum si o voi iubi mai mult pe zi ce trece... asa ca, imi incarc bateriile cu iubire de la Nadia si Vlad... m-am bucurat 33 de ani de libertate, de-acum ne bucuram de libertatea unui parinte 🥰 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?