Ultimii doi ani

Pentru ca ultimii doi ani au venit cu schimbari in viata mea, urmatoarele articole vor fi despre acestea... ca un mod de a nu le uita niciodata, nu ca as avea cum 😁

Partea I
13 martie 2018 marcheaza ziua in care am aflat ca sunt insarcinata, ziua in care a inceput totul 😁 
Racita bocna, era o zi de miercuri... eram in concediu medical deja de 2 zile. Sora cea mica imi spune, probabil nici ea nu ar fi crezut ca da un sfat bun, “fa-ti un rest de sarcina, sa stii ce pastile sa iei pentru raceala... Eu deja de cateva zile simteam cum vine raceala si eram reticenta in a lua pastile... Sinteam oare ceva? 🤔 
Dupa alte 4 teste pe care le facusem in ultimele luni, ma imbrac cu neincredere si cu nasul in servetele spre farmacie... Nestiind ca pe acesta il voi pastra si in zilele astea ♥️ 
Trece un minut, trece al doilea, trece al treilea... si apare liniuta... si acum am ochii in lacrimi, de data asta stiu de la ce sunt lacrimile!!! 
Ma uit in oglinda la mine si imi spun “ai sa fii mamica! ai sa fii mamica!!!” Nu am simtit panica adunata cu emotie cu iubire cu dorinta mai mare vreodata!!! Si incep sa plang, fara sa ma pot opri... Vlad vine acasa abia peste 4 ore, stau singura pana atunci si ma gandesc la ce se intampla? Rezist atatea ore fara sa spun lumii intregi?? Bineinteles ca nu 😂 
Ii trimit mesaj lui Vlad “am facut un test de sarcina si au iesit doua liniute!” “Adica ce inseamna?” “Inseamna ca e cu ochi!!!”, ii zic eu.
Seara a fost plina de emotie si intrebari pe care nu le spunea nici unul dintre noi...
Iar a doua zi, cand ni s-a confirmat totul a devenit real!!!
Si iata, acum suntem in pregatiri pentru prima ei aniversare!!! ♥️♥️





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?