Etape ale redescoperirii

Ca tot spuneam ca anul asta vreau sa ma redescopar, am tot urmarit recenzii si recomandari de carti peste tot, instagram, facebook, youtube, goodreads. Si am dat o noua comanda de carti, caci altceva ce poti face cu banii primiti cadou de ziua ta? Shopping online? Nu cred, deci books.
Iata noile achizitii 🥰



Ba chiar, pe panga acestea, am mai descarcat si unele pentru ebook. Desi mie imi place sa simt cartea cand o citesc, sa o strang la piept cand citesc ceva ce merita meditat, sa o plimb cu mine dintr-un loc in altul, am zis sa facem si putina economie la hartie. Plus, ar trebui sa mai sterg ebook-ul de praful ce s-a depus pe el 🤫

Abia astept sa le citesc, dar intai am de terminat Eroul de Rhonda Byrne, pentru ca mi-am propus sa nu mai incep alta carte pana nu o termin pe cea inceputa.

So excited! 😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?