Sarbatoarea Pastelui! Hristos a inviat!

Suntem in a doua zi de Paste. E liniste. Stam in casa. Stam toti in casa. Afara nu e nimeni. Suntem doar noi trei si atat. Doar noi trei de 44 de zile.
Nu pot spune ca ne-am pregatit foarte tare. Nu am facut cumparaturi decat ce a fost necesar. Fara prostioare pe care sa le pui pe masa, in casa doar in aceste cateva zile, ca apoi sa le ascundem intr-un dulap. Nu am cumparat haine pe care sa le purtam in noaptea de Inviere sau in prima zi, in momentele in care in mod normal ne-am fi dus la masa la mamele noastre.
In schimb, am pregatit outfit-uri pentru cele 3 zile de sarbatoare de stat in casa.
Am gatit. Eu zic ca nu am facut multa mancare, dar frigiderul este plin si desi e abia a doua zi, eu una sunt plina si simt ca am mancat prea mult ieri.
Am pregatit pentru prima data (in viata mea) pasca, chiar doua, una cu branza, una cu smantana. Tinand cont ca e prima data, eu sunt multumita. Dar, mi-ar fi placut sa ii dau mamei sa guste, sa spuna ce ii lipseste, sau doar sa strambe din nas “data viitoare fac eu!” 😂 sa o fortez sa guste ceva ce nu e facut de ea 😁
Ouale vopsite au fost un esec. Am incercat o cale naturala cu foi de ceapa, turmeric care au colorat frumusel, spanac si sfecla rosie care nu au colorat deloc. La anu voi lua si vopsea.
Am stat cand pe canapea, cand pe scaun la masa, pe jos cu Nadia si tot asa.
Ne-am uitat pe geam, la strazile goale sau la oamenii din spate care nu tin cont de restrictii, nu tin cont de sfaturile politiei nici chiar cand ii fugaresc printre blocuri. Nu a rasunat muzica, nu s-au auzit oameni veniti in vizite pe scara, nici macar usa de la intrare nu a fost trantita, semn ca vecinii nostri au stat in case.
Imi place sa merg la biserica sa iau Lumina, imi place sentimentul in care primesc lumina si sentimentul cu care dau la altii lumina. Cuvintele “Hristos a inviat! Adevarat a inviat!” imi creaza o stare buna. Anul acesta lumina a venit cand eu faceam baie... a venit cineva de la biserica si ne-a adua lumina la usa. Da, sunt Sarbatorile Pascale dar nu le simt. Sa-mi vad surorile si mamele si bunicile pe telefon la km distanta, fara sa le pup sa le strang in brate... sper din suflet sa fie prima si ultima sarbatoare pe care o petrecem astfel...
Cateva poze care arata cum am petrecut ziua de dinainte si cum a fost prima zi de Paste in izolare in familia noastra...
A venit iepurasul cu magneti... mai multe jucarii de bagat sub dulapuri si sub canapea 

Pregatiri inainte de Paste

Noi trei, la geam, fotografiati de nasul nostru care a venit in vizita... la geam

Pasca cu smantana

Old style Monopoly

Micul dejun

Noi trei aranjatai si frumosi

Hristos a inviat! Sarbatori cu lumina, pace si liniste in suflet!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?