Timp... avem?

In fiecare zi imi spun ca am sa reincep sa scriu... mai des... si in fiecare zi aceasta idee piere...
ciudat, caci acum toata lumea spune ca avem timp. Acem timp pentru ce am tot amanat sa facem. Nu stiu cum vine asta, dar parca stau mai prost cu timpul acum, de cand cu nebunia asta trista din lume.
Ori cred ca daca incerc sa nu fac nimic ma simt vinovata ca nu fac nimic... Ori daca incerc sa nu fac nimic, proiectele pentru facultate ma tot striga... Ori ma gandesc cum ca pierd timp pe care l-as putea petrece cu Nadia.
Dar timp pe care sa ilpetrec cu mine? Mai apuc sa stau cu mine, fara sa zic nimic, poate sa citesc o carte ce nu ma lasa sa o dau jos din mana, sau sa ma uit la un film fara multe pauze si cu sonorul incet, sau doar sa stau...
Saptamana care a inceput este Saptamana mare, Saptamana luminata. Toti oamenii pun la punct ultimele pregatiri pentru Sfintele Sarbatori de Paste. Deci de maine ar trebui sa (asvrea sa zic sa finalizez, dar) incep sa fac si eu un puc de curatenie mai detaliata. Voi incepe cu aragazul (pe care l-am nenorocit azi cu peste si mamaliga), cu bucataria. Sa o pun la punct bine, dulapuri, geamuri, pereti, tot. Sa vedem cat voi reusi...
offf avem timp pentru noi?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?