Ziua de azi

Sunt 38 de zile de cand nu mi-am vazut surorile decat pe ecranului telefonului. Nepoti, cumnati. 38 de zile in care nu mi-am imbratisat mama, nu mi-am imbratisat surorile, in care nu mi-am pupat nepotii. 38 de zile de cand ne-am adunat cu totii ultima data.
Cate zile vor mai trece pana ne vom vedea si altfel decat prin intermediul internetului?
Vorbesc zilnic cu mama, cu surorile mele, cu prieteni. Toata lumea pune fotografii, mesaje pe retelele de socializarw, dar socializam asa intre noi sau socializam doar cu telefonul?
Ma trezesc recunoascatoare ca sunt acasa, cu ai mei, sanatosi. Ca familia mea mare este si ea acasa, in siguranta, sanatoasa. Mi-e dor, mi-e tare dor de ei. Sa pun o mana pe ei, acusi.
Stam in casa azi ca sa fim impreuna maine, nu?
Sunt recunoascatoare pentru tot ce avem, mancare, apa, caldura, liniste, masti, manusi, dezinfectant.
Recunosc, pe langa toate astea, am si o frica in mine. Uneori mai dispare si ma simt mai in siguranta, dar tot reapare. Reapare cand vad multi oameni afara pe strada. Reapare cand ascult stirile, cand citesc ceva pe net. Reapare cand aud noaptea cum trece masina care stropeste strazile. Reapare cand trebuie sa ies pana la magazin si trebuie sa imi iau manusi pe maini si sa imi protejez gura si nasul cu masca. O fi ea roz si happy, dar mesajul nu e happy.
Am stat acasa si astazi. Ziua de azi a trecut cu bine. Sa ne rugam ca si ziua de maine vine la fel, cu sanatate si cu toti ai mei la fel, in siguranta. Si cu toti ai tuturor la fel. Si ca, la un moment dat vom putea sa iesim din casa fara frica.
Suntem in Saptamana Mare. Trebuie sa avem incredere si pozitivitate in noi si in ziua de maine.
Si totusi sunt 38 de zile de cand #stamacasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?