Blog

Care este rolul acestui blog?
Chiar si eu ma intreb. De ce m-am apucat de scris aici lucruri care poate nu intereseaza pe nimeni. De ce scriu? De multe ori am aceasta intrebare in minte si nu stiu cat de bun este raspunsul meu...

Pentru ca imi place sa scriu, pentru ca sunt mai toata ziua singura (Vlad la serviciu, Nadia inca nu vorbeste - cel putin nu pe limba mea, vorbesc si singura dar nu stiu cat e de sanatos) si simt nevoia sa vorbesc.
Pentru ca am multe ganduri pe care vreau sa le scot in lume.
Pentru ca imi doresc sa las in urma mea gandurile mele simple.
Pentru ca simt ca scriind pot creste. Ca om. Ca femeie.
Pentru ca vreau sa scriu si pentru ca intr-un jurnal clasic (caiet si pix) nu as scrie des, si nici frumos. Si nici nu as putea sa schimb ideil. Si nici nu as putea sa atasez fotografii.
Pentru ca doresc sa cred ca odata si odata poate ma va citi cineva.

Nu are logica, nu are un scop anume, nu are idei concrete, nu are continuitate, nu are context.
Are doar ideile mele, gandurile mele, simplitatea mea.

Un blog despre nimicul meu, despre tot ce sunt eu, despre simplitatea mea, despre viata mea, despre ganduri si cuvinte si idei si despre mine.

Si atat! ☺️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

De ce facem copii?

EL ❤️