Primavara

Am iesit in seara aceasta 5 minute cu Nadia la plimbare. Noi care ieseam cate 2-3 ore sau chiar toata ziua. Mai ales in perioada asta. Perioada care este atat de minunata!!!

Iubesc primavara. Iubesc sa ma uit zilnic la garduri, la copaci, la muguri, la frunze, la flori. Sa le pozez, sa le memorez, sa le admir. Sa le vad cum cresc, cum prind din nou bucurie.

Primavara asta nu m-am bucurat de natura.
Intr-o zi, m-am uitat pe geamul dormitorului si numai ce am vazut copacul deja infrunzit. Ieri era gol si trist si infrigurat si dintr-o data era plin de frunze... parca peste noapte.

Toate gardurile sunt verzi, iarba este si ea verde. Liliacul inflorit. Copacii plini de viata...
iar eu, atat am reusit sa prind...


Sa fie primavara si in sufletele noastre!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?