Suntem oameni, suntem la fel!

Nu, nu cred ca sunt unii mai norocosi ca altii. Nu cred sunt unii pe care Dumnezeu i-a iubit mai mult. Nu cred ca unii s-au nascut sub o stea norocoasa. Nu cred ca totul depinde de noroc. Nu cred ca totul este scris si ca fiecare are un drum bine stabilit. Nu cred ca suntem doar papusi sau persoanaje care fac un rol prestabilit cu un scenariu scris de altcineva.

Suntem cu totii oameni si suntem la fel.

Ne-am nascut cu totii prin aceleasi modalitati. Fiecare am crescut intr-o burtica, fiecare am iesit din cate o mama. Cu totii avem o mama si un tata. Si ei mereu vor fi mama si tata. Ca ne-au vrut, ca nu ne-au vrut, ca ne-au crescut ei sau altii. Cu totii am avut la inceput o mama si un tata. Stiti cu totii procesul.

Toti ne-am nascut sub acelasi cer, sub aceleasi stele, sub bunatatea celui de Sus, sub indrumare cereasca.

Fiecare parinte si-a pus amprenta peste noi. Si fiecare mama si fiecare tata au ales pentru noi cum au stiut mai bine.

Nu cred ca unii trebuie sa fie fericiti ca altii. Cu totii suntem fericiti. Unde trebuie sa lucram este sa stim ca suntem toti fericiti.

Poate unii au mai mult. Mai multi bani, mai mult timp, o casa mai mare, ceva mai ca restul. Nu inseamna ca ei sunt mai norocosi sau mai castigati sau mai fericiti.

Unii au o viata de poveste, ca un basm. Dar pana si Cenusareasa a muncit sa ajunga unde este. Pana si Mica Sirena a pierdut ca sa castige. Si Belle a sperat ca va gasi iubirea adevarata. Chiar si lui Gru i-a luat ceva timp pana a invatat ca iubirea unor fetite este ceea ce avea nevoie.

Unii muncesc mai mult pentru a avea mai mult. Unii se complac si aleg sa aiba atat cat au. Altii nu au deloc. Si totusi au ceva. Au viata. Au ziua de ieri. Au ziua de azi. Au ziua de maine.
Conteaza ce facem. Ce facem cu ziua de ieri, cu ziua de azi si mai ales ce facem cu ziua de maine.

Unii au. Unii spera. Unii isi doresc. Unii actioneaza.

Nu, nu sunt mai norocoasa ca am o casa, ca am un sot, ca am un copil minunat si sanatos. Am sperat, mi-am dorit, am luptat. Si lupt si muncesc si imi doresc in continuare.

Suntem cu totii norocosi ca existam! Azi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?