Ce-am pierdut si ce am castigat de cand sunt mamica!!!

Am pierdut timp petrecut cu mine, in care citeam o carte in liniste, in care ascultam un cantec si doar atat, in care ma uitam la un film cap-coada (daca nu adormeam), in care nu faceam nimic... Dar am castigat timp petrecut in doua, eu ai Nadia, timp in care citesc in fiecare seara aceeasi carte, si ieri si azi si probabil si maine, in care ascult Zurli si ma uit la Nadia cum danseaza si fara muzica, cum spune “am, am” si da din maini si face piruete, in care ma uit la un film in minim 3 zile, sau filme la care pierd esentialul dar pot spune ca l-an vazut, in care ne uitam si Frozen si Moana si toate celelalte de n’spe ori si tot m-as mai uita la ele, timp in care atau degeaba cu tine, langa tine.

Am pierdut timp in doi, eu si Vlad, dar am castigat timp in trei, iubire tripla, iubire din trei parti...

Am pierdut nopti nedormite, zile nemancate, dar am castigat nopti nedormite cu Nadia in brate, zile nemancate cu Nadia in brate.

Am pierdut locul meu in pat, pentru ca acum i l-am cedat Nadiei.

Am pierdut papusile mele, dar am castigat un copil incantat si fericit cu jucariile mamei ei.

Probabil am pierdut un job, dar am castigat atat de multe, experienta, rabdare, rezistenta...

Am pierdut viata asa cum era, dar am castigat o viata mai buna, mai frumoasa asa cum este ea acum.

Sunt mai castigata din multe puncte de vedere, am castigat o iubire eterna, am castigat un copil care va fi al meu mereu si pentru totdeauna!

Poate m-am pierdut pe mine, cea care eram, dar m-am castigat pe mine, cea care sunt acum. Si cred ca e de bine asta. 😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?