Cel mai frumos loc din lume este chiar aici

Pentru cine nu stie, Cel mai frumos loc din lume este chiar aici este titlul unei carti minunate!!! Este scrisa de Care Santos si Francesc Miralles.
Am inceput aceasta carte dimineata, in jur de ora 10, sau sa fi fost deja spre 12 cand adormise Nadia? Ideea e ca am inceput cartea astazi. Tot astazi am si terminat-o. Rar am patit sa raman cu asa o stare buna dupa o carte si mai ales cu un zambet larg pe buze. Imi venea sa o iau de la capat sa o mai citesc o data.
Este o carte care se citeste foarte usor si nu am de gand sa fac aici si acum o recenzie caci nu-mi plac recenziile. Cand caut informatii despre o carte nu vreau sa citesc rezumatul ei, ci vreau sa aflu parerile si ce stare da oamenilor dupa ce o citesc. Le-a placut, nu le-a placut, au avut ceva de invatat din carte sau nu etc.
Nici la filme nu ma prea uit la trailer. Imi dau seama din primele secvente daca imi va placea sau nu filmul, nu e nevoie sa vad tot trailerul ca risti sa vezi tot filmul.
Asa si cu cartile. Daca vad ca cineva le recomanda si vorbesc despre ce impresie le-a lasat o carte e perfect. O trec pe lista.

Revenind, mi-a placut atat de mult ca efectiv nu am putut sa o las din mana. Am amanat lucrul la cateva proiecte si teme pentru master ca sa o citesc. Nu este o carte groasa, dar tot iti ia cateva ore. Din fericire Nadia azi m-a lasat sa ma bucur de lectura si ii multumesc pentru asta.
Recomand cartea tuturor. Este ca o gura de aer curat in perioda asta plina de singuratate, de grija, de teama, de emotii, de ganduri negative. Chiar te face sa vezi ca cel mai frumos loc din lume este chiar aici.
Am de gand sa fac si eu o lista de 10 lucruri pe care as vrea sa le fac, un fe de Bucket list, cu speranta ca le voi bifa in viitoarele 3 luni. Pare scary si scurta perioada, dar despre asta este vorba si in carte.
O poveste care o sa imi ramana in suflet o perioada si o sa imi amintesc cu drag despre ea si cu siguranta o voi reciti. Curand!
A patra carte citita in 10 zile! M-a palit cititul si sper sa nu ma lase. Mai ales cand dau peste carti atat de frumoase! 😁

Noapte buna! Ma duc sa ma apuc de alta carte! 😉

Las aici cateva fragmente care mi-au placut!

 Un drum de o mie de mile incepe cu un pas!


 trecutul e pretutindeni, dar nu-l vedem!
Putem smulge ancora sa ne continuam drumul! 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?