4 ani de casnicie!!!

 Fiindca am facut cununia civila intr-o zi, iar cununia religioasa in alta zi, nu stim exact cand sa sarbatorim:D asa ca sarbatorim si in zilele de 23 si in in zilele de 25... Sarbatoare sa fie!!!! 

Cum au fost acesti ani? Dupa parerea mea, au fost grei... Au fost cu momente frumoase, cu vacante impreuna, cu certuri, cu reprosuri, cu frustrari, cu schimbari, cu dorinta de mai bine, cu incercari, cu reusite, cu nereusite...

De ce? Pentru ca inca nu ne cunoastem foarte bine, sau ne cunoastem prea bine. Poate nu ne mai surprindem, sau nici nu mai incercam uneori. 

Iubire stiu ca este, si inca multa. Dar poate nu e de ajuns uneori doar sa iubesti. 

Stiu ca poate fi mai bine, mult mai bine si am incredere ca va fi, altfel nu am fi ajuns aici. Si increderea si dorinta de mai bine e din partea amandurora. 

Dar aici trebuie sa investim timp, resurse, minte, trup, ganduri, comunicare.

Au fost 4 ani care ne-au adus o bucurie enorma, un copil facut din dragoste, din dorinta. Suntem o familie intreaga. Putem fi mai mult. 

Oare se poate sa fie rau din cauza ca e prea bine? 

Oare am vazut prea multe filme siropoase incat am ajuns sa cred ca si eu pot sa il intalnesc pe Fat-Frumos care ma va salva si ma va iubi pana la adanci batraneti?

Preotul Pavel Gumerov spune "În primii ani de căsnicie, soții au nevoie de o prudenţă şi răbdare deosebite. Nu toţi străbat cu succes perioada de adaptare, şi de aceea în primii trei ani de căsătorie au loc cele mai multe divorţuri. Cauzele sunt multiple: şi lipsa de maturitate, proasta pregătire pentru viaţa de familie şi egoismul amândurora, deoarece căsătoria nu este doar o petrecere plăcută a timpului împreună, ci în primul rând o purtare reciprocă a poverilor." 

4 ani de căsătorie – Nunta de flori Perioada grea a trecut, iar de acum viaţa în doi este dulce şi parfumată ca un buchet de flori.

Sincer, nu-mi dau seama cand au trecut acesti 4 ani. Nu sunt multi, dar nici putini. In acesti ani ne-am mutat la casa noastra, am creat viata, am facut casa sa fie casa noatra, dupa bunul nostru plac, am cumparat, am vandut, am creat amintiri si totusi parca am clipit o data si s-a intamplat totul. Am facut planuri, unele le-am si realizat. Altele le-am dat uitarii sau le-am modificat. Dar noi ne-am schimbat mult. Am devenit uneori mai rai, alteori mai egoisti, am uitat de noi doi si ne-am focusat pe Nadia. Am gresit, am reparat, am incercat si inca nu stiu daca am reusit. Dar am sperat.

Imi doresc sa fie asa cum spune mai sus, de acum viata devine dulce si parfumata. Copilul creste, sa crestem si noi cu el din toate punctele de vedere, emotional, spiritual, psihic, profesional. 

La multi ani, dragul meu sot! La multi ani si multa iubire!


23.09.2016



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EL ❤️

De ce facem copii?