Adormirea Maicii Domnului

 Astazi este zi de sarbatoare, in tara, in casele tuturor crestinilor, in viata noastra.

Astazi este ziua ei, ziua mandrutei noastre, Nadia-Maria 💖

Cand eram mai tanara si ma gandeam la viitorii mei copii, in mintea mea erau doar nume de baieti, in special Stefan (se stie!), dar odata cu trecerea timpului, numele de baieti au pierdut teren in fata celor de fetite. Astfel ca acum vreo cativa ani, sa fie mai exact vreo 4, inima mea s-a indreptat spre numele Maria. Cred ca universul imi trimitea semnale. Chiar stiam si spuneam foarte hotarata ca eu voi avea o Maria.

Cand am ramas insarcinata am stiut, chiar am stiut ca este fetita si din primele saptamani de viata ale ei, cand era o semintica in burtica stiam ca va fi Maria. 

Cred ca de asta nici nu a fost mare surpriza cand ni s-a confirmat ca este o fetita cu adevarat. Puteam sa-i spun medicului ginecolog "Stiam!" 😁


Asa, ca astazi este despre tine, Maria noastra cea draga, cea iubita, cea minunata!!!

In fiecare zi ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu, pentru ca ni te-a dat atat de pura si inocenta si minunata!!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?