Zilele de luni!!! - o incantare

 Lunea este una din zilele mele preferate din saptamana... Bine, mie imi place orice zi, pentru ca ma bucur de viata, de tot ce ma inconjoara si de oamenii dragi pe care ii am alaturi. Dar, din punct de vedere profesional, zilele de luni imi plac cel mai mult...

Am chef de treaba, am idei, imi merge mintea (ca e odihnita dupa weekend) si ma bucur de fiecare task. Imi organizez agenda pentru noua saptamana, imi fac liste cu ce am de facut etc etc.

Si mereu, lunea am un zambet larg pe fata. Pentru ca imi place tot ce este nou. SImt ca o iau de la capat si imi propun sa fie o saptamana buna si minunata si sa am mult spor!

Mi-aduc aminte, la un fost job aveam colegi care veneau lunea dimineata super-mega obositi si suparati si nervosi... Iar e Luni!!! 

Da :D Iar e Luni!!! Avem iar sansa sa practicam meseria aleasa, sa lucram cu oameni, sa socializam. Sunt minunate weekend-urile, nu zic nu! Incerc sa ma bucur cat pot de mult de familie in weekend, sa iesim la plimbare, sa alergam in natura, sa ne bucuram de aer, de zile pline petrecute impreuna.

Din pacate, sau din fericire, avem un job care ne permite sa ne bucuram in weekend de cei dragi.

Zilele de luni sunt pline de vointa, de speranta, de incredere, de miscare! 

Ieri am avut o zi extrem de productiva, si la munca si acasa. M-am trezit de dimineata, dupa o noapte dormita da si nu (cresc dinti, nu dormim singura, avem muci, viata de mama - viata pe care o iubesc) am pus 2 masini la spalat, am pregatit micul dejun, am hranit copil, am pregatit mancare pentru pranz, am tradus jumatate din textul necesar, am facut un rezumat la un program nou, am facut acte aditionale, am raspuns la intrebari, mi-am terminat evaluarea (cu idei bune), am adormit copilul la pranz si toate astea pana in ora 16. Si asta, doar pentru ca a fost o zi de luni. Pentru ca in alte zile nu sunt atat de productiva, stiu sigur. 

Eu sunt mandra de mine si cand vad oameni suparati in zilele de luni, mai tare imi vine sa lucrez mai bine si mai mult, mai mare devine zambetul de pe buze si starea de bine.

Hai sa ne bucuram de fiecare zi, dar in special de zilele de luni!

O saptamana minunata tuturor!


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

4 ani de casnicie!!!

EL ❤️

De ce facem copii?